TENIS

Atacuri ACIDE asupra Simonei Halep: “E PENIBILA”. Cum o CRITICA primul ei ANTRENOR

Simona Halep a primit niste vorbe acide din partea unui fost colaborator.

Simona Halep este criticata in termeni extrem de duri dupa eliminarea de la Turneul Campioanelor, ultima competitie a sezonului pentru ea si cea care reprezenta poate cel mai important obiectiv.

Invinsa de Sharapova si Radwanska, Simona Halep a primit critici din partea unora dintre fanii ei din Romania, dar si din partea unui fost colaborator. Chiar primul antrenor al Simonei este cel care face acum o serie de afirmatii puternice despre jocul ei.

Ioan Stan, antrenorul care a pregatit-o in urma cu multi ani pe Simona, spune ca aceasta practica un joc invechit si da in mare parte vina pe actualul ei staff.

“Sunt dezamagit de antrenorul ei, in primul rand. N-ati vazut cate mingi la mana a dat?! Jocul ei este de Daciada! N-a avut nicio idee de joc. Voleul ei este penibil, nu stiu ce antrenor ii spune sa faca treaba asta. Jocul Simonei nu mai are valoare. La 4-4 n-a reusit sa faca break, desi a avut cateva oportunitati, pentru ca a gresit mingi simple. Nu s-a concentrat, s-a repezit, nu i-a functionat capul!

Ati vazut si gestul ei sugestiv, facut de nenumarate ori, cu lovitura in cap. Am observat ca, in tribuna, si taica-sau facea acelasi gest si se vedea clar ca era marcat de ce se intampla pe teren. Nu putem afirma ca a fost demoralizata dupa meciul cu Sharapova. Rusoaica este in mod clar mai buna decat ea. Intr-o zi buna, Sharapova bate pe oricine, este la alt nivel”, a spus Ioan Stan in Ziarul Ring.

Simona Halep si-a incheiat sezonul pe 2015 si va reveni in finalul lunii decembrie, cand va debuta noua stagiune, odata cu turneele din China, de la Brismane si Shenzen.

Ioan Stan a mai “intepat-o” de-a lungul timpului pe Simona Halep. In urma cu doar o luna, acesta spunea ca “Simona Halep e o jucatoare care beneficiaza si de mult noroc, adversarele accidentandu-se ori retragandu-se”.

sursa: sport.ro

Click pentru a comenta

Lasa un Raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Spre TOP

Acest website foloseste cookie-uri proprii și de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu “cookie” ) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitara emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driveul utilizatorului). Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Cookieurile NU sunt virusi! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi. Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu inseamna ca nu veti mai primi/vedea publicitate online. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului.

Inchide