AUTO MOTO

Se cunosc VINOVATII pentru INSELACIUNEA Volkswagen. CUM vor PLATI

S-au aflat vinovatii pentru scandalul de la Volkswagen.

Michael Horn, seful diviziei americane a Volkswagen, a declarat ca implementarea dispozitivului de pacalire a emisiilor a fost decisa de o echipa de ingineri, nu de managerii companiei.

Michael Horn, seful operatiunilor Volkswagen in Statele Unite ale Americii, a declarat in fata unei comisii din Congresul SUA ca responsabilitatea utilizarii unui dispozitiv de pacalire a testelor de emisii apartine echipei de ingineri care a proiectat si implementat sistemul. Horn a respins ideea ca dispozitivul a fost implementat la cererea conducerii companiei, inginerii specializati pe partea de software fiind singurii responsabili ai acestei situatii. Șeful operatiunilor Volkswagen din SUA le-a declarat autoritatilor ca s-ar putea sa aiba nevoie de mai multi ani pentru a putea repara toate masinile vandute in SUA care au fost afectate de scandalul Dieselgate. Pe respectiva piata, un numar mic de masini poate fi reparat doar printr-o actualizare software.

Intrebat de anchetatori cu privire la marimea echipei de ingineri responsabila de implementarea sistemului de pacalire a emisiilor, Michael Horn a prezentat mai multe raspunsuri, de la ”cativa” la ”trei”. Directorul operatiunilor Volkswagen din SUA a recunoscut ulterior in fata reprezentantilor congresului ca nu cunoaste numarul exact al angajatilor responsaibli, dar a precizat ca un numar de ingineri au fost suspendati in posturile lor pe fondul acestei fraude care a afectat increderea consumatorilor in compania germana.

Joan Claybrook,, a declarat intr-un interviu pentru Los Angeles Times ca nu este convinsa de explicatiile lui Horn. Un alt expert al industriei auto citat de LA Times, James Womack, si-a exprimat indoilelile cu privire la posibilitatea ca un grup mic de indivizi sa fie singurul responsabil de scandalul Dieselgate: „Te pune pe ganduri faptul ca o decizie a unei echipe mici a dus la implementarea unui soft care a ajuns in 11 miliaone de masini si intreaga companie nu stia nimic despre acesta”, a declarat Womack.

Majoritatea masinilor vandute in SUA care sunt afectate de scandalul Dieselgate ar putea avea nevoie de modificari tehnice semnificative. Acestea ar putea include si montarea de sisteme care folosesc AdBlue pentru a reduce emisiile de NOx-uri. Cele mai vechi modele vizate de acest scandal sunt si cele care au nevoie de cele mai multe modificari.
sursa: automarket.ro

Click pentru a comenta

Lasa un Raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Spre TOP

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES

Acest website foloseste cookie-uri proprii și de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu “cookie” ) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitara emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driveul utilizatorului). Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Cookieurile NU sunt virusi! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi. Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu inseamna ca nu veti mai primi/vedea publicitate online. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului.

Inchide