SANATATE & FITNESS

Top ZECE moduri prin care poti acumula masa musculara

Daca esti intr-o perioada in care doresti sa acumulezi masa musculara aceste ponturi sunt pentru tine. Multi dintre noi, in procesul de a acumula masa musculara facem greseli elementare. Iata zece ponturi prin care poti acumula masa musculara, potrivit celor de la askmen.com:

10. Antreneaza-ti intregul corp intr-un singur antrenament

3-full-body-workouts-for-size_a

Pana in momentul in care ai ce sa definesti, uita exercitiile de definire, adica acelea care se concentreaza pe o anumita grupa musculara, rezuma-te la acelea care te forteaza sa-ti folosesti intregul corp.

9. Ridica greutati mari

ultimate-pump-workout_b

Singura modalitate prin care-ti poti forta muschii sa creasca este sa-i supui unor greutati din ce in ce mai mari. Fixeaza-ti un scop pe termen lung si unul pe termen scurt si urmeaza-ti programul, in timp vei ajunge acolo.

8. Repetari mai putine

yourworkout_pp_main

Cea mai usoara modalitate de a folosi greutati mari este de a face cat mai putine repetari, care este de fapt, secretul cresterii mesei musculare. Aminteste-ti ca, pentru a acumula masa musculara este mai bine sa poti face patru repetari cu o greutate care te solicita la maxim, decat sa faci 20 de repetari cu o greutate medie.

7. Suplimenteaza-ti alimentatia calorica

portion-size-©-Jacek-Chabraszewski-Fotolia

 

Multi barbati uita ca, pentru a creste in masa musculara, nu este necesar doar mersul la sala de forta, de o mare importanta este alimentati si numarul de calorii pe care aceasta o contine. Trei mese pe zi, de exemplu, sau 1800 de calorii, nu o sa fie suficiente daca vrei sa cresti considerabil in masa musculara. Trebuie sa suplimentezi cele trei mese cu doua trei mici mese intre aceste trei mese principale pentru a ajunge pana la un minim de 2500 de calorii zilnic.

6. Suplimenteaza-ti alimentatia proteica

protein5

Aminteste-ti ca doresti sa cresti in masa musculara, nu sa te ingrasi. Asa ca, acele calorii de care va vorbeam trebuie sa provina din carbohidrati si din proteine, nu din grasime. Un rezumat este: 40% carbohidrati, 35% proteine si 25% grasimi. Asa ca, daca ajungi sa mananci 2500 de calorii pe zi, asigura-te ca doar 625 de calorii provin din grasimi, iar restu provin doar din carbohidrati si proteine, aproximativ in egala masura.

5. Hidrateaza-te

drink-water-cover-model-11052012-de2

Muschii sunt formati din 75% apa. Pentru ca muschii tai sa fie intr-o continua dezvoltare si sa aibe acel aspect sanatos, hidratarea este extrem de importanta. In zilele in care faci antrenamente ar trebui sa consumi pana la 10 pahare inclusiv.

4. Cardio cat mai putin

8.7.3 (301)

Antrenamentele cardio sunt benefice pentru cei care lupta impotriva kilogramelor in plus, nu pentru persoanele care incearca sa acumuleze masa musculara. Asa ca, daca nu vrei sa pierzi masa musculara in timpul antreamentului cardio, rezuma-te la maxim 20 de minute, iar antrenamentul sa fie de intensitate mica.

3. Cat mai putine sporturi

EVD-tenis-201

Majoritatea sporturilor te vor pastra intr-o forma fizica de invidiat si este minunat, dar atunci cand doresti sa cresti in masa musculara acest lucru nu o sa te ajute foarte mult si o sa-ti intarzie progresul.  Daca joci fotbal duminica, alergi sambata si te duci la patinoar luni, nu te astepta sa acumulezi masa musculara foarte repede.

2. Dormi indeajuns

ManSleeping1

Atunci cand dormi muschii tai se relaxeaza si au o sansa sa se refaca si sa se dezvolte. Asa ca, daca dormi sase ore pe noate, o sa fie foarte dificil sa vezi imbunatatiri ale aspectului fizic. Minim opt ore de somn sunt suficient in drumul tau catre un corp imens.

1. Ofera-ti un timp de refacere

rest

Muschii tai au nevoie de perioade in care sa se refaca, asa ca, ofera-le aceasta oportunitate. In cazul in care doresti sa cresti in masa musculara, evita sa mergi zilnic la sala. De exemplu, poti merge luni, miercuri si vineri.

Click pentru a comenta

Lasa un Raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Spre TOP

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES

Acest website foloseste cookie-uri proprii și de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu “cookie” ) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitara emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driveul utilizatorului). Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Cookieurile NU sunt virusi! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi. Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu inseamna ca nu veti mai primi/vedea publicitate online. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului.

Inchide