Top ZECE ponturi care te vor ajuta in lupta impotriva kilogramelor in plus

549

Cu totii dorim sa avem parte de un corp de invidiat, dar de cele mai multe ori, noi suntem cei care impiedicam acest lucru sa se intample. Iata zece ponturi care te vor ajuta sa lupti impotriva kilogramelor in plus, potrivitcelor de la health.com:

10. Fitnessul trebuie sa devina o prioritate

push-ups

De la a amana mersul la sala de fitness pana la varianta in care mersul la sala devine o prioritate este cale lunga. Aici se decide daca vei castiga lupta cu adevarat sau o vei pierde inainte de a incepe. In plus, incearca sa faci miscare, in afara timpului petrecut in sala de fitness. Totul se reduce la cat de mult iti doresti acest lucru.

9. Programeaza-ti o intalnire cu exercitiile

Weight-Loss-eliptical

In fiecare Duminica imi programez exercitiile si scopurile in materie de fitness pentru saptamana urmatoare. Uneori anumite intamplari neasteptate imi strica planurile dar asta nu ma impiedica sa inaintez.

8. Numara caloriile

Food_Addiction_Girl_eating_Cookies

Nu am realizat cate calorii consumam, asa ca, numararea acestora a fost solutia salvatoare. Acum, nu-mi mai calculez cate calorii consum dar sunt foarte atent ce mancare mananc.

7. Satura-te cu cat mai putine calorii

caffeine3

Imi place sa mananc, dar portiile mari de mancare sunt cele care m-au adus in aceasta situatie. Acum consum portii mult mai mici, chiar daca sunt mancarurile mele favorite.

6. Calculeaza-ti progresul in functie de cum ti se potrivesc hainele

fat-man-skinng-man

Cand am inceput ma bazam in mare parte pe cantar pentru a-mi masura progresul. Acum nu mai fac acest lucru. Cel mai eficient sistem de a-mi masura progresul este prin felul in care mi se potrivesc hainele.

5.Citeste reviste si ziare din domeniul sanatatii

MAGAZINES

Acestea o sa-ti furnizeze o motivatie constanta si te vor ajuta sa-ti continui drumul. Deasemenea, gasesc in ele o multime de retete si tipuri de exercitii.

4. Planifica-ti mesele saptamanal

HCG-Diet-Program-600x428

In fiecare Duminica imi planific toate mesele pentru saptamana urmatoare. In general mananc acasa, ceea ce insemna ca detin controlul asupra a ceea ce mananc.

3. Consuma fructe fresh la micul dejun

fibromyalgia-symptoms-and-diet

Este un lucru atat de semnificativ si atat de putin luat in seama. Acest obicei iti va oferi energie pe durata intregii zile.

2. Redu portiile de mancare

chicken-noodle-soup

Poate pare un pont destul de evident, dar, micsorarea portiilor m-a ajutat sa scap de kilogramele in plus.

1. Nu te invinovatii cand sari peste

1330381554_pictures-of-people-eating-pizza_15

Se intampla uneori sa exagerez sau sa-mi permit sa mananc ceva ce in mod normal imi interzic. Nu este o problema, daca se intampla o data la o luna de exemplu.