Top ZECE reguli pentru o dieta sanatoasa

640

De la cele mai complexe retete de slabit pana la cele mai simple, toate au in comun anumite reguli. Va prezentam zece dintre cele mai utile ponturi pentru a avea parte de un corp de invidiat, potrivit celor de la realbuzz.com:

10. Mananca ce-ti place

fibromyalgia-symptoms-and-diet

Afla ce mancaruri sanatoase ti se potrivesc si-ti plac. Doar pentru ca este sanatos nu inseamna ca trebuie sa si mananci.

9. Mananca variat

balanced-meal2

Nu elimina din alimentatie mari grupe de alimente, precum carbohidratii, intr-o disperare de a scapa de kilograme cat mai repede. Corpul tau are nevoie de echilibru.

8. Mai rar cu mancatul in oras

YUMMY-FAST-FOOD-fast-food-33414496-1280-720

Limiteaza-ti iesirile in oras pentru a lua masa. Daca lucrezi, pregateste-ti de acasa alimentatia.

7. Fara “energie artificiala”

Green-Tea

Evita sa mai consumi cofeina, alcool si zahar. O alternativa a zaharului obisnuit este zaharul brun, iar o alternativa a cafelei este ceaiul verde.

6. Indeparteaza grasimea

stew-meat-1

Nu mai este nevoie sa spune ca alimente precum carnatii si hamburgerii nu-si mai au locul in alimentatia dumneavoastra. Indepartati toata grasimea vizibila de pe carnea dumneavoastra, iar de la pui, indepartati pielita.

5. Snack-uri sanatoase

Popcorn

Snack-urile sanatoase pot include fructe uscate sau proaspete, cereale, prajituri de orez, iaurturi cu fructe fara grasime si floricele de porumb.

4. Planuieste-ti alimentatia

diet1

Scrie o lista de cumparaturi pentru o saptamana inainte. Evita sa faci cumparaturi cand esti infometata.

3. Micul Dejun

vegan_breakfast_scramble_4

Nu trece cu vederea micul dejun, este cea mai importanta masa a zilei. Opteaza pentru alimente care vor elibera energia intr-un mod constant si incet, de exmplu terci de ovaz si zmeura.

2. Fructe si legume

Salad

Consuma cinci portii de fructe si legume in fiecare zi, aminsteste-ti ca sucurile naturale si fructele uscate se adauga acestei cantitati.

1. Hidrateaza-te

hydratation

Incearca sa depasesti pragul de 2 litrii de apa pe zi. Poti lua o sticla de apa cu tine la serviciu si poti incerca sa o termini pana atunci cand te intorci acasa.