SANATATE & FITNESS

Top ZECE reguli pentru o dieta sanatoasa

De la cele mai complexe retete de slabit pana la cele mai simple, toate au in comun anumite reguli. Va prezentam zece dintre cele mai utile ponturi pentru a avea parte de un corp de invidiat, potrivit celor de la realbuzz.com:

10. Mananca ce-ti place

fibromyalgia-symptoms-and-diet

Afla ce mancaruri sanatoase ti se potrivesc si-ti plac. Doar pentru ca este sanatos nu inseamna ca trebuie sa si mananci.

9. Mananca variat

balanced-meal2

Nu elimina din alimentatie mari grupe de alimente, precum carbohidratii, intr-o disperare de a scapa de kilograme cat mai repede. Corpul tau are nevoie de echilibru.

8. Mai rar cu mancatul in oras

YUMMY-FAST-FOOD-fast-food-33414496-1280-720

Limiteaza-ti iesirile in oras pentru a lua masa. Daca lucrezi, pregateste-ti de acasa alimentatia.

7. Fara “energie artificiala”

Green-Tea

Evita sa mai consumi cofeina, alcool si zahar. O alternativa a zaharului obisnuit este zaharul brun, iar o alternativa a cafelei este ceaiul verde.

6. Indeparteaza grasimea

stew-meat-1

Nu mai este nevoie sa spune ca alimente precum carnatii si hamburgerii nu-si mai au locul in alimentatia dumneavoastra. Indepartati toata grasimea vizibila de pe carnea dumneavoastra, iar de la pui, indepartati pielita.

5. Snack-uri sanatoase

Popcorn

Snack-urile sanatoase pot include fructe uscate sau proaspete, cereale, prajituri de orez, iaurturi cu fructe fara grasime si floricele de porumb.

4. Planuieste-ti alimentatia

diet1

Scrie o lista de cumparaturi pentru o saptamana inainte. Evita sa faci cumparaturi cand esti infometata.

3. Micul Dejun

vegan_breakfast_scramble_4

Nu trece cu vederea micul dejun, este cea mai importanta masa a zilei. Opteaza pentru alimente care vor elibera energia intr-un mod constant si incet, de exmplu terci de ovaz si zmeura.

2. Fructe si legume

Salad

Consuma cinci portii de fructe si legume in fiecare zi, aminsteste-ti ca sucurile naturale si fructele uscate se adauga acestei cantitati.

1. Hidrateaza-te

hydratation

Incearca sa depasesti pragul de 2 litrii de apa pe zi. Poti lua o sticla de apa cu tine la serviciu si poti incerca sa o termini pana atunci cand te intorci acasa.

Click pentru a comenta

Lasa un Raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Spre TOP

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES

Acest website foloseste cookie-uri proprii și de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu “cookie” ) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitara emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driveul utilizatorului). Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Cookieurile NU sunt virusi! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi. Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu inseamna ca nu veti mai primi/vedea publicitate online. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului.

Inchide