SANATATE & FITNESS

ZECE beneficii ale antrenamentului de rezistenta

Cu toate ca anumiti oameni inca mai au nedumeriri cu privire la sanatatea oamenilor care-si petrec timpul liber alergand, plimbandu-se cu bicicleta kilometrii intregi, inotand zeci de bazine, aceste beneficii pot spulbera orice nedumerire pe care o puteti avea in legatura cu acest aspect. Iata zece beneficii ale antrenamentelor de rezistenta, potrivit celor de la lifehack.org:

10. O cantitate si o calitate buna a vietii

article-new-thumbnail-ehow-images-a05-5e-k1-endurance-training-exercises-800x800

Nimeni nu poate contrazice faptul ca exercitiile fizice iti imbunatatesc calitatea si cantitatea vietii. Antrenamentul de rezistenta iti imbunatateste speranta de viata si creste puterea organismului de a se apara impotriva afectiunilor de toate tipurile. Iti vei imbunatati imaginea personala, vei avea o sanatate de fier, un mod de gandire foarte clar, putere psihica, iti poate imbunatatii relatiile personale, un somn odihnitor, vei fi fericit, toate acestea sunt cateva dintre beneficiile pe care acest tip de antrenament ti le poate oferi.

9. Prietenii de calitate

sc_endurance_training_programs_en_0

Sporturile de rezistenta aduna impreuna oameni de calitate. Vei intalni oameni care te vor incuraja sa-ti scoti atletul interior la suprafata  si vor fi dispusi sa-si impartaseasca resursele in materie cu tine. Unele dintre cele mai bune prietenii ale mele au inceput sub soarele arzator in timp ce transpiram pentru a ne imbunatatii conditia si rezistenta fizica. Atunci cand iti depasesti limitele fizice personale dezlipesti limitarile pe care ti le-ai insusit atat timp, ajungi sa faci cunostinta cu o forta pe care o ai dar nu stiai ca exista.

8. Fantana tineretii

endurance-training-workouts

Exercitiile fizice stimuleaza productia hormonului uman de crestere. Acest hormon este cauza multor beneficii, in special este cunoscuta capacitatea acestuia de a lupta impotriva imbatranirii premature. Daca ai concurat la vreun maraton, sunt sigur ca ai observat oameni de varste respectabile care se mentin preum niste adolescenti. Acest aspect nu are legatura cu genetica, are legatura directa cu timpul petrecut de acesti oameni antrenandu-se.

7. Mai multa energie

Push

Daca-ti poti antrena corpul sa-ti ofere energie timp de cateva zeci de minute in continuu, pe orice fel de teren si sub orice fel de conditii atmosferice, in comparatie cu acest antrenament, ziua ta v-a fi precum o plimbare prin parc. Corpul tau o sa devina eficient iar tu vei face mai multe lucruri intr-un timp mult mai scurt decat erai obisnuit.

6. Somn de calitate
s

Antrenamentul de anduranta te ajuta sa te odihnesti mult mai bine. In zilele in care nu ma antrenez, coincidenta sau nu, imi este destul de greu sa adorm. Cu toate acestea, atunci cand ma antrenez, am o viata activa, ma plimb cu bicicleta sau inot, atuci cand vine vremea sa ma duc sa dorm, imi este foarte dificil sa nu o fac. Deasemenea, in diminetile de dupa antrenament ma trezesc energizat si gata de o noua aventura.

5. Medicament impotriva prevenirii depresiei

morning-is-the-best-time-to-exercise

Alergatorii deseori glumesc spunand “alergatul este mai ieftin decat terapia”. Exista destul de mult adevar in aceasta expresie. Multi terapeuti sunt de parerea ca, exercitiile fizice ofera aceleasi beneficii psihice precum medicamentatia impotriva depresiei, iar o multime de studii stiintifice sustin acest lucru.

4. Incredere de sine

creatine-2

Atunci cand realizezi cat de multe limitari te tin pe loc, cand iti dai seama ca totul este in capul tau, cand realizezi ca esti capabil sa faci mult mai multe lucruri decat ai crezut pana acum, devi increzator in propriile forte. Atunci cand te antrenezi, iti educi corpul sa creada ca esti capabil de lucruri pe care nu le credeai ca fiind posibile. Inveti sa treci dincolo de durere si epuizare si inveti ca dincolo de acestea se afla un taram al puterii interioare. Atunci cand am concurat in primul maraton m-am simtit invincibil, iar acel sentiment s-a rasfrant si asupra altor aspecte ale vietii mele.

3. O imagine persoanala mai buna

plyometricdrills

Atunci cand nu-mi urmez programul de antrenament, exista o lupta interioara a imaginii mele personale si o alta impotriva kilogramelor. Dupa ce am trecut prin perioade in care aveam kilograme in plus si in perioade in care aveam greutatea perfecta, apreciez mult mai mult perioadele in care practic antrenamentele de rezistenta, fata de perioadele in care stateam in fata televizorului si mancam inghetata.

2. Gandire mai clara

South+Korean+Soldiers+Undergo+Winter+Training+wmCPsFCcl8_l

Exercitiile fizice imbunatatesc functiile cognitive, lucru dovedit prin numeroase studii de specialitate. Aceleasi studii au dovedit posibilitatea prevenirii maladiei Alzheimer prin puterea exercitiilor fizice. Exercitiile de rezistenta imbunatatesc la maximum circulatia sanguina iar creierul beneficiaza de acest lucru.

1. Un corp sanatos

DSC_2809.JPG

Sporturile de rezistenta construiesc un corp sanatos si puternic. Muschii, sistemul cardiovascular, sistemul osos si sistemul respirator, toate beneficiaza in urma practicarii antrenamentelor de rezistenta.

Click pentru a comenta

Lasa un Raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Spre TOP

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES

Acest website foloseste cookie-uri proprii și de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu “cookie” ) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitara emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driveul utilizatorului). Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Cookieurile NU sunt virusi! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi. Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu inseamna ca nu veti mai primi/vedea publicitate online. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului.

Inchide