SANATATE & FITNESS

ZECE moduri prin care iti poti maximiza rezultatele antrenamentului de tip cardio

O mare parte din antrenamentul tau este antrenamentul de tip cardio, asta in cazul incerci sa te definesti sau sa slabesti. Pentru multe persoane prioritatea numarul unu este sa ajunga la sala, sa-si faca cat mai repede antrenamentul si sa plece. Daca adoptati aceasta mantra, rezultatele nu vor fi cele asteptate. Aceste zece ponturi te vor ajuta sa maximizezi antrenamentul cardio relateaza cei de la askmen.com:

10. Alergat: Foloseste-te de dealuri

s

Alergatul este unul dintre cele mai bune forme de antrenament care sustine arderea grasimilor, iar majoritatea oamenilor in incercarea de a adauga o dificultatea crescuta antrenamentului, adauga intervale de timp in care alearga sprit, alergand cat de repede pot.

Incearca ceva diferit si provoaca-ti corpul la ceva nou. Adauga alergatul pe dealuri sau pe suprafete inclinate rutinei tale de antrenament. Acest tip de alergat este o buna modalitate de a-ti provoca corpul si de a-ti intarii muschii inferiori ai corpului.

9. Ciclism: Schimba intre pozitia asezat si pozitia in picioare

cyclinggroup_000

Ciclismul a atras imediat atentia celor care doresc sa scape de kilogramele in plus sau sa se defineasca muscular, datorita avantajelor acestui exercitiu. Pentru a maximiza rezultatele alternati antrenamentul la bicicleta intre pozitia asezat si pozitia in picioare.

Adaugand intervale doua, trei minute in care pedalati din picioare, muschii tai vor fi lucrati din alt unghi iar beneficiile sunt mult mai mari.

8. Alergat: Opreste-te si fa zece!

mens-running

Daca nu stai foarte bine cu timpul, in  loc sa delimitezi antrenamentele intre cele cardio si cele de forta, ia in considerare posibilitatea de a le face impreuna.

Dupa o jumatate de kilometru, opreste-te si fa zece flotari, zece genuflexiuni, sau daca ti se par prea putine poti incerca cu un numar de 20. Acest antrenament iti va accelera metabolismul ore intregi dupa ce ai terminat sesiunea de antrenament.

7. Inotul: Alterneaza intre stiluri

blog-0189310001368848914

Ca o alternativa a alergatului, foarte eficient pentru cei care sufera de afectiuni la coloana vertebrala, inotul este optiunea ideala. Inotul este perfect deoarece iti lucreaza toate grupele musculare si te poate ajuta sa arzi sute de calorii pe ora, iar in plus, adauga rezistenta muschilor tai.

Pentru a te asigura ca muschii tai sunt impinsi la limita maxima prin aceasta forma de antrenament cardio, alterneaza intre diferite stiluri de inot. Astfel te vei asigura ca tintesti toate grupele de muschi in timpul acestui antrenament.

6. Sarituri cu coarda: Intre antrenamentele de forta

roger-federer-jump-rope

O alta varietate de antrenament cardio, mai traditionala sunt sariturile cu coarda. Sariturile cu coarda reprezinta exercitiul perfect, iar acesta poate fi executat intre seturile de exercitii de forta, fiind un arzator de grasime perfect.

5. Aparatul de vaslit: Mentine conexiunea minte-muschi

rowing_great-exercises-tone-your-arms

Unul dintre cele mai importante elemente ale oricarui exercitiu este reprezentat de mentinerea unei conexiuni intre minte si muschi. Concentreaza-te pe muschiul pe care il lucrezi la fiecare miscare, astfel asigurandu-te ca pe aceia-i lucrezi si nu te folosesti de alte grupe de muschi. Acest aspect este foarte important mai ales in timpul antrenamentelor de tip cardio.

Pentru a lucra partea de sus a corpului, concentreaza-te sa-ti relaxezi partea de sus a corpului, in asa fel incat puterea sa provina numai dintr-o singura parte a corpului. Pentru a lucra partea de jos, fa exact opusul, concentrandu-te pe relaxarea partii de sus.

4. Bicicleta: Include perioade de racire

vespera_cicling

Daca esti obisnuit sa te antrenezi la bicicleta pe durate de timp extrem de mari, include in antrenament si perioade in care te relaxezi. Pedaleaza la maxim pe distanta maxima pe care poti, iar apoi incetineste ritmul si pedaleaza relaxat 2-3 minute.

3. Patinele cu rotile

Rollerblading-rollerblading-30719067-480-287

Un antrenament cardio potriv perioadei de vara este patinajul, care ar trebui in aceasta perioada sa fie in capul listei antrenamentelor cardio, alaturi de inot.

Pentru a maximiza rezultatele patineaza in pozitie de genuflexiune.

2. Squash: Alege-ti intelept oponentul

squash_1

Daca esti plictisit de antrenamente cardio facute singur, incearca acest sport. Acest tip de cardio o sa-ti imbunatateasca agilitatea si coordonarea. Pentru a beneficia de toate avantajele acestui sport, alege-ti un partener care este mai avansat decat tine. Astfel te vei asigura ca esti intr-o continua alergare dupa minge.

1. Exercitiile pliometrice: Antrenament de cicuit

plyometricdrills

O alta modalitate de a-ti spori capacitatile atletice si a lupta impotriva caloriilor sunt antrenamentele de circuit. Acest tip de antrenament nu o sa-ti dea voie sa te odihnesti, vei trece de la exercitiu la exercitiu fara pauza intre exercitii.

 

Click pentru a comenta

Lasa un Raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Spre TOP

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES

Acest website foloseste cookie-uri proprii și de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu “cookie” ) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitara emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driveul utilizatorului). Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Cookieurile NU sunt virusi! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi. Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu inseamna ca nu veti mai primi/vedea publicitate online. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului.

Inchide