SANATATE & FITNESS

ZECE moduri prin care poti preveni racelile

In scurt timp o sa inceapa sezonul virozelor respiratorii si al racelilor. Cea mai buna metoda prin care puteti trata aceste afectiuni este prin prevenirea acestora. Iata zece moduri prin care poti preveni racelile sezonului rece, potrivit celor de la dailymail.com:

10. Incalzeste-te

6226547-portrait-of-cold-man-in-fur-hat-and-knitted-scarf-warming-up

Dupa o vara caniculara, oamenii sunt foarte obisnuiti sa se imbrace cat mai lejer, sesizand ca le este frig abia dupa ce au racid deja. In special in perioadele in care vremea este schimbatoare, este foarte bine sa ai o bluza de rezerva cu tine.

9. Spala-te pe maini

proper-hand-washing-500

Dr. Nicola Goddard, cercetator stiintific ne face cunoscut faptul ca “majoritatea infectiilor sunt transmise prin spatiul aerian, ca efect al stranutului unei persoane, bacteriile pot fi transmise si prin contactul fizic, insemnand ca acestea pot intra in organismul nostru prin contactul mainilor cu anumite parti sensibile ale organismului, precum ochii, gura sau nasul”. Spalati-va pe maini des si schimbati prosoapele destul de des, astfel veti putea reduce expunerea organismului la bacterii.

8. Urmareste vremea

berea-runner-dog-in-rain-e54f5d7d489ad880

Vremea inorata cu o umiditate crescuta tinde sa aduca o crestere a bacteriilor, spune Dr. Bird. Virusurile supravietuiesc mai mult atunci cand vremea este umeda si inorata. Aceasta este perioada in care esti mai predispus sa te alegi cu o frumoasa afectiune respiratorie sau cu o raceala.

7. Evita inghesuiala

20060615_SubwayTrain

Deoarece oamenii sunt mult mai inghesuiti in mijloacele de transport in comun in sezonul rece, bacteriilor le este mult mai usor sa calatoreasca prin aer.

6. Ajutor naturist

Echinacea

In cazul in care sistemul tau are nevoie de o sustinere exterioara, echinaceea este planta la care puteti apela. Echinaceea este o planta originara din America si era folosita pentru a vindeca ranile si infectiile. In zilele noastre este foarte cunoscuta datorita proprietatii acesteia de a lupta impotriva racelilor si de a intari sistemul imunitar. Cu toate ca are o eficienta deosebita, aceasta pe termen lung scade, de aceea nu ar trebui sa folosesti acest supliment mai mult de 6 pana la 8 sapatamani la rand.

5. Zinc si Usturoi

Zinc-Article-Garlic

Mineralul Zinc este esential in prevenirea racelilor datorita. Zincul poti sa-l suplimentezi prin suplimente nutritive sau consumand alimente care contin acest mineral precum scoicile, ouale, branza tofu, fasolea neagra. Zicul poti sa-l iei impreuna cu vitamina C pentru un efect mai puternic.

4. Hidrateaza-te

hydration1

Doctorii recomanda consumul a minim opt pahare de apa zilnic pentru a ne mentine organismul hidratat. Apa ajuta functionarea rinichilor in limite normale, rinichii fiind cei care elimina toxinele din organism. Fie ca esti racit, fie ca doresti sa previ o raceala, consumul de lichide este benefic pentru organismul tau.

3. Odihneste-te

lack-of-sleep-leads-to-weight-gain

Lipsa somnului ne face sa fim mai predispusi infectiilor si racelilor. Nu este vorba de a dormi o singura noapte mai mult pentru a recupera, ci de a-ti face un obicei din acest lucru. Dormi minim pe noapte iar organismul tau va face fata cu brio provocarilor.

2. Miscare

running

Nu subestimati importanta activitatilor fizice, in special in sezonul rece. In afara faptului ca-ti stimuleaza circulatia sanguina, exercitiile fizice cresc numarul celulelor albe. Atunci cand faci exercitii fizice, nivelul limfocitelor ramene ridicat pana la 36 de ore dupa antrenament.

1.Vitamine si probiotice

Probiotics-omega-3-and-vitamin-D-dominate-science-headlines-in-2013_strict_xxl

Este foarte benefic sa-ti suplimentezi aportul de vitamine si minerale in sezonul rece. Deoarece in perioada sezonului rece nu mai consumam atat de multe fructe si legume proaspete, un supliment nutritiv devine necesar.

Probioticele sunt bacterii prietenioase din intestinul tau si sunt recunoscute pentru beneficiile pe care le ofera sanatatii tracului tau intestinal si pentru a intari bariera de protejare a intestinului.

 

Click pentru a comenta

Lasa un Raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Spre TOP

Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES

Acest website foloseste cookie-uri proprii și de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu “cookie” ) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitara emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driveul utilizatorului). Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Cookieurile NU sunt virusi! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi. Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu inseamna ca nu veti mai primi/vedea publicitate online. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului.

Inchide