Echipa nationala a Romaniei are un nou sponsor principal, conducerea Federatiei Romane de Fotbal semnand, luni, un contract valabil trei ani cu producatorul de bere Timisoreana, partener oficial si in alte doua competitii, Cupa Romaniei si Supercupa.

Presedintele FRF, Mircea Sandu, a declarat, luni, intr-o conferinta de presa, ca este dificil sa atragi un sponsor alaturi de echipa nationala in absenta performantei. „Astazi semnam un contract cu Timisoreana, care este de altfel si sponsorul Cupei Romaniei si Supercupei. Din pacate, rezultatele din ultimul timp ale nationalei, comportamentul oamenilor de fotbal in media si chiar al suporterilor pana cu cateva luni in urma a determinat ca numarul partenerilor si cifrelor cu care noi lucram pana acum sa se diminueze ingrijorator. Am prezentat si in Adunarea Generala deficitul de buget pentru ca asa e normal. Dar iata ca azi Timisoreana vine si semneaza cu federatia un contract valabil trei ani prin care sa ajute echipa nationala a Romaniei”, a spus Sandu.

Oficialul a adaugat ca va incerca sa atraga si alti sponsori alaturi de nationala, dand exemplu companii din industria petrolului, banci si producatori auto. „Suntem in continuare in cautare de alti parteneri, batem la mai multe usi, incercam sa le deschidem. Pentru ca nu ne putem masura cu marile federatii. Cele din Spania, Germania, Franta sau Italia au bugete de peste 120 de milioane de euro pe an, iar cel al FRF este undeva intre 12 si 14 milioane. Cu toate acestea am reusit sa sustinem cele 13-14 echipe nationale ale Romaniei. Sper sa atragem in continuare ceva parteneri din petrol, ceva din banci si ceva din productia de autoturisme, dar pentru asta trebuie sa si dam o imagine buna. Eu asta incerc in ultimele sase luni, sa refac imaginea fotbalului romanesc”, a precizat Sandu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.