Majoritatea dintre noi, inainte sa investim timp intr-o activitate sportiva, dorim sa cunoastem foarte bine benficiile acelei activitati. Beneficiile generale ale fitnessului sunt foarte cunoscute, dar dincolo de acestea, exista multe alte beneficii de care probabil nu stiati. Iata sapte dintre aceste beneficii ale fitnessului, potrivit celor de la realbuzz.com:

7. Imbunatateste auzul

push-ups

Un studiu al Universitatii din Miami a demonstrat ca, antrenamentul cardiovascular imbunatateste auzul pe termen scurt si ajuta la pastrarea acestuia pe termen lung. Un al studiu atesta ca, oamenii care nu sunt in forma au tendinta de a avea probleme cu auzul, in comparatie cu aceia care practica un sport.

6. Imbunatateste creativitatea

3-full-body-workouts-for-size_a

Un studiu de ultim moment al celor de la Colegiul Rhode Island a demonstrat ca exercitiile aerobice imbunatatesc creativitatea. Activtatile care nu-ti stimuleaza gandirea sunt cele mai bune pentru stimularea creativitatii, activitati precum alergatul, inotul sau tenisul. Deasemnea, trebuie precizat, nu exagerati, cel mai bun imbold al creativitatii apare atunci cand nu exagerati cu o activitate fizica.

5. Cresterea libidoului

leadImage

Atunci cand esti in forma, viata ta sexuala este deasemenea in forma. O multime de studii au atestat acest aspect al sanatatii organismului uman.

4. Imbunatateste vointa

fibromyalgia-symptoms-and-diet

Daca ai de gand sa te lasi de fumat de exemplu, sau sa renunti la orice obicei negati ai avea, alergatul sau orice alt fel de sport te poate ajuta.

3. Somn profund

filorga1

Daca esti o persoana activa in timpul zilei nu o  sa-ti fie foarte dificil sa adormi seara devreme, potrivit celor de la U.S. National Sleep Foundation. Deasemenea, exercitiile fizice rezolva si problema insomniilor. Contrar a ceea ce se credea pana acum, studiile au demonstrat ca, exercitiile fizice inainte de perioada in care va pregatiti sa adormiti nu o sa va deregleze somnul.

2. Regleaza tranzitul intestinal

caffeine3

Persoanele active au mult mai putine probleme digestive fata de persoanele sedentare. Exista deasemenea, o cauzalitate intre aparitia cancerului si exercitiile fizice.

1. Imbunatateste concentrarea

dolichos-running

Prin planificare, dedicatie, concentrare, organizare, nu faci altceva decat sa-ti dezvolti caracterul. Un studiu asupra oamenilor care se antreneaza pentru maratonul din New York a demonstrat ca, aceste caracteristici dobandite datorita sportului s-au rasfrant si asupra altor aspecte ale vietii acestora.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here