SANATATE & FITNESS

Top SASE mancaruri satioase care te ajuta sa lupti impotriva kilogramelor in plus!

Cat de saturat te-ai simtit dupa ce ai luat masa ultima oara? Ai fost satisfacut, sau nu a durat ceva vreme si gustat ceva imediat dupa ce ai luat masa? Vestea bune este ca, exista anumite alimente si fructe care iti ofera senzatia de satietate, astfel te vei putea sa lupti impotriva kilogramelor mai eficient, potrivit celor de la realbuzz.com:

6. Terci de ovaz

Oatmeal1

Terciul de ovaz contine carbohidrati care sunt asimilati de catre corpul tau mai greu, astfel vei putea sa-ti menti nivelul de energie si sa eviti gustarea de dupa ora 11 noaptea. Terciul de ovaz este o mancare satioasa datorita consistentei sale, iar in acelasi timp este o arma impotriva colesterolului.

5. Popcorn

Popcorn

Floricelele de porumb cu ulei de masline sunt o combinatie ideala, spun nutritionistii, pentru sananatea inimii. Cu amendamentul ca floricelele de porumb pe care le mananci in sala de cinematograf nu intra in categorie. Ideale sunt floricelel de porumb pe care le faci acasa. Un studiu al cercetatorilor americani a aratat ca porumbul de floricele preparat cu putin un si sare dupa gust nu numai ca nu dauneaza sanatatii, dar are si efecte benefice. Popcornul contine polifenoli, substante care au efecte benefice asupra organismului. Acestea sunt foarte satioase, datorita faptului ca sunt foarte bogate in fibre.

4. Merele

apples1

Merele sunt o buna solutie pentru a tine foamea la distanta datorita continutului bogat in fibre. Studii au demonstrat faptul ca, persoanele care au consumat un mar cu 20 de minute inainte de masa, au mancat mai putin decat atunci cand nu au mancat. Merele, deasemenea, vor contribui la cantitatea de legume si fructe recomandata zilnic.

3. Portocalele

30811-oranges

Portocalele, oricat ar putea sa para de paradoxal, sunt foarte satioase, mai satioase de doua ori decat bananele si acelasi numar de calorii. Portocalele contin 86% apa, iar studii au demonstrat ca legumele bogate in apa sunt foarte uitile in pastrarea starii de satietate.

2. Ouale

Hard-Boiled-Eggs

Ouale nu contin atat de putine calorii in comparatie cu restul variantelor prezentate, dar datorita faptului ca sunt o importanta sursa de proteine, merita mentionate. Alimentele bogate in proteine sunt foarte satioase. In plus, ouale contin aproapre toti amino acizii de care corpul are nevoie, in special pentru refacerea tesutului muscular.

1. Supa

chicken-noodle-soup

Cu toata ca avem tendinta uneori sa trecem direct la felul principal, nu neglijati beneficiile unei supe inainte de piesa de rezistenta. Te va ajuta sa te saturi mai repede si este foarte saraca in calorii. Trebuie sa fim foarte atenti in prepararea acestui fel de mancare, ne referim in special la cantitatea de sare si grasime adaugata.

 

Click pentru a comenta

Lasa un Raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Spre TOP