>> CONTINUARE >>. Cu o abundenta de reclame false si povesti vechi fara un fundament stiintific in jurul nostru, ne-au fost inoculate o multime de conceptii gresite legate de alimentatie si dieta. Vom incerca in cele ce urmeaza, alaturi de cei de la realbuzz.com, sa va prezentam zece dintre adevarurile legate de alimentatia si dieta dumneavoastra: 10. Alimentatia […]" /> >> CONTINUARE >>. Cu o abundenta de reclame false si povesti vechi fara un fundament stiintific in jurul nostru, ne-au fost inoculate o multime de conceptii gresite legate de alimentatie si dieta. Vom incerca in cele ce urmeaza, alaturi de cei de la realbuzz.com, sa va prezentam zece dintre adevarurile legate de alimentatia si dieta dumneavoastra: 10. Alimentatia […]"> ZECE conceptii gresite despre alimentatie si dieta – Stiri din sport
LIFE SPORT

ZECE conceptii gresite despre alimentatie si dieta

.

Cu o abundenta de reclame false si povesti vechi fara un fundament stiintific in jurul nostru, ne-au fost inoculate o multime de conceptii gresite legate de alimentatie si dieta. Vom incerca in cele ce urmeaza, alaturi de cei de la realbuzz.com, sa va prezentam zece dintre adevarurile legate de alimentatia si dieta dumneavoastra:

10. Alimentatia sanatoasa este o alimentatie fara grasimi

Be-Careful-Dining-Out-Restaurant-Meals-Are-Loaded-With-Salt-Fat-And-Calories

Multi oameni cred ca o alimentatie fara grasimi este o alimentatie sanatoasa si invers, dar aceasta nu este o ecuatie valida. In primul rand, multe alimente sarace in grasimi nu sunt foarte sanatoase. Multe dintre alimentele lipsite de grasime nu sunt sanatoase doar pentru acest lucru deoarece in afara continutului redus de grasime acestea contin zahar, sare si aditivi artificiali in exces.

9. Cartorfii fac parte din portia zilnica de legume si fructe recomandate

aapotato

Cu toate ca se recomanda consumul de fructe si de legume, multi dintre noi suntem destul de confuzi in ceea ce priveste aceasta generalizare. Multa lume glumeste pe seama valorii nutritionale a chipsurilor din cartofi, dar de fapt cartofii in orice forma ar fi acestia preparati nu sunt cea mai buna alegere in ceea ce priveste consumul legumelor. Cu toate ca acestia sunt o foarte buna sursa de potasiu, vitaminele din complexul B si fibre acestia nu sunt una dintre cele mai intelepte optiuni, cartofii fiind considerati o leguma de foarte proasta calitate. Incearca sa inlocuiesti cartofii cu cartofii dulci.

.

Pagini: 1 2 3 4 5

1 Comentariu

1 Comentariu

  1. Hello

    5 octombrie 2013 la 14:28

    „Sa tii dieta” cu doi „i”, analfabeto! Si alte cateva greseli…

Lasa un Raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Spre TOP