O dieta echilibrata este foarte necesara pentru mentinerea unei sanatati de fier. Este foarte important sa mancam din toate alimentele, aici referindu-ne la cele sanatoase. Iata zece modalitati prin care iti poti imunatati dieta, potrivit celor de la realbuzz.com:

10. Elimina zaharul

VBK-SUGAR_260868f

Cel mai benefic sanatatii tale este reducerea totala a zaharului. Cea mai buna metoda prin care poti reduce zaharul din alimentatia ta este sa o faci treptat, astfel incat potfta de dulce sa nu fie atat de apasatoare. Reducerea zaharului din alimentatia ta poate avea efecte impresionante asupra sanatatii tale si asupra starii tale de spirit.

9. Nu manca noaptea tarziu

images

Multi oameni obisnuiesc sa manance foarte mult seara. Acest obicei se datoreaza lipsei unei alimentatii corecte pe parcursul zilei, de cele mai multe ori cauza fiind lipsa timpului, incercand astfel sa recupereze energia pierduta in decursul zilei. Evita acest obicei nesanatos deoarece efectele nu o sa intarzie sa apara pe termen indelungat.

8. Fa-ti timp sa mananci

Healthy-Eating-Guidelines-1

Daca de cele mai multe ori nu ai timp sa mananci si mananci in graba, cu timpul acest obicei se va transforma in afectiuni digestive. In cazul in care mananci repede, organismul tau nu o sa-ti poata transmite semnalele prin care tu iti poti da seama ca s-a saturat. Dureaza aproximativ 20 de minute ca organismul tau sa ajunga la starea de satietate, asa ca asigura-te ca acorzi si iti respecti mesele principale.

7. Exercitii fizice

M_Id_377275_Aerobic_Excercise

Importanta includerii in stilul dumneavoastra de viata a exercitiilor fizice este foarte importanta, exercitiile fizice mergand mana in mana cu o dieta sanatoasa, ambele alcatuind un stil de viata sanatos. Pentru mentinerea sanatatii ar trebui sa faceti exercitii fizice de cel putin trei ori pe saptamana.

6. 20/80

large-AllYouCanEat

Este aproape imposibil sa urmezi dieta perfecta tot timpul si este absolut acceptabil sa deviezi un pic de la traseu din cand in cand. Incearca sa-ti menti obiceiurile sanatoase cel putin 80% din alimentatie, iar restul de 20% iti permit cateva mici rasfaturi. Aceasta tactica iti permite sa te bucuri si de placerile tale culinare dar in acelasi timp nu atat de mult incat sa-i fie daunator organismului tau.

5. Proteine si carbohidrati complecsi

4

Combina aceste doua grupe majore in alimentatia ta in proportii corecte pentru a-ti asigura necesarul de energie de care ai nevoie. Consumand aceste doua mari grupe de alimente in proportii corecte poti evita cresterea secretiei de insulina, fapt care iti ajuta organismul sa nu transforme mancarea in grasime.

4. Planifica-ti mesele

 

bigwhite-meal

Fa-ti o lista de cumparaturi si urmeaz-o indiferent de poftele pe care le ai. Deasemenea, nu cumpara niciodata mancare atunci cand iti este foame deoarece mai mult ca sigur o sa ai tendinta sa cumperi alimente nu tocmai sanatoase pentru organismul tau.

3. Hidrateaza-te

water_2062188b

Simptomele deshidratarii includ oboseala neobisnuita, ameteli, pofta de mancare, piele uscata si o stare de letargie generala. Avand in vedere ca organismul nostru este compus, aproape tot, din apa va puteti face o buna idee in legatura cu importanta hidratarii zilnice.

2. 20 pe zi

bg1

Incearca sa consumi 20 de alimente diferite zilnic pentru a-i asigura organismului toti nutrientii de care are nevoie. O dieta variata i-i va asigura organismului tau toate vitaminele si toate minerale de care acesta are nevoie, in plus dieta ta o sa fie una mai atragatoare. Incearca sa introduci in alimentatia ta doua noi fructe sau legume la fiecare 2 saptamani.

1. Tot timpul mananca la micul dejun

continental-breakfast-photo-dict_faqs__org_

Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei deoarece organismul are nevoie de minerale si vitamine pentru a-ti oferi energia de care ai nevoie pe parcursul zile. In cazul in care nu vei manca micul dejun acest lucru o sa fie resimtit mai incolo printr-o stare neobisnuita de oboseala.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here