Inca din copilarie obisnuiam sa-mi masor bicepsul alaturi de ceilalti prieteni ai mei. Dupa mult timp, bicepsul continua sa fie un simbol al fortei si masculinitatii.  Iata zece ponturi pentru a avea bicepsi de invidiat, potrivit celor de la illpumpyouup.com:

10. Imbracaminte lejera

5BicepsMoves_main1-600x369

Cu toate ca exista tentatia de a purta tricouri mulate pentru a-ti arata muschii, cand mergi la sala imbraca-te cat mai lejer. Imbracamintea iti poate scurta cursa de miscare necesara pentru a acumula masa musculara.

9. Intinde-te

Sportswoman stretching

Majoritatea culturistilor inainte de antrenament se isi intind musculatura si inchieturile. Cu toate acestea, majoritatea neglijeaza zona bicepsului, acest lucru fiind o mare greseala deoarece poti ridica cu peste 10% mai mult atunci cand muschiul este intins. Asa ca, urmatoarea data cand lucrezi aceasta grupa musculara, nu uita sa-i intinzi.

8. Scapa de grasime

eat-less

Multi oameni sunt nemultumiti de felul in care arata bicepsii acestora. In acest caz exista o singura solutie, scapa de grasime. Motivul pentru care muschii tai nu arata definiti este acela ca acestia sunt acoperiti cu un strat de grasime. Exercitiile cardio sau de definire pot fi solutia in acest caz.

7. Executarea corecta

building-biceps

Majoritatea oamenilor care practica fitnessul nu executa corect miscarea de ridicare a ganterelor, in cazul exercitiilor pentru biceps. Daca doresti sa pui mai multa presiune pe biceps foloseste o priza doar cu patru degete.

6. Mananca!

Chicken-Breast-Bless-Skinless

La fel cu orice grupa musculara, trebuie sa mananci cat mai mult pentru a experimenta cresterea in masa musculara pe care ti-o doresti. Proteinele joaca un rol foarte important in cresterea masei musculare. In cazul in care nu-ti poti asigura necesarul de proteine prin alimentatie, poti apela la suplimente nutritive sau proteine pudra.

5. Schimba greutatile

arms

Este foarte important sa stimulezi cresterea muschiului, dar este si mai important evitarea accidentarilor. Atunci cand faci pauze intre repetari, fa repetari partiale si tot asa…astfel vei impinge muschiul dincolo de limitarile cu care era obisnuit. Cu toate acestea, cresterea greutatilor la fiecare antrenament este o foarte usoara modalitate de a te accidenta.

4. Diversitate

bigger-biceps

Incearca cat mai multe feluri de exercitii in afara celor de baza. Astfel te vei asigura ca bicepsul tau nu se obisnuieste cu aceleasi miscari. O alterantiva sunt acele exercitii numite “ciocan”. Acestea le poti face din cand in cand pentru a evita stagnarea.

3. Ridica tare si repede

biceps-exercises

Bicepsul este un muschi care raspunde foarte bine antrenamentelor cu greutati mari si repetari putine, opt repetari fiind suficiente.

2. Triceps

maxresdefault95

Cu toate ca tricepsul ocupa 2/3 din masa musculara a bratului, majoritatea oamenilor neglijeaza aceasta grupa musculara. In cazul in care tricepsul tau este foarte bine definit, bicepsul va arata mult mai bine.

1. Unghiuri diferite

bicepCurls

In timpul unui antrenament, bicepsul trebuie lucrat din diferite unghiuri, in special in cazul in care iti doresti brate foarte mari. Exercitiile cu bara EZ si pe plan inclinat sunt foarte eficiente pentru a capata o dimensiune impresionanta a bicepsilor.

1 COMENTARIU

  1. Foarte bune sfaturi! Eu am facut incorect exercitiile destul de mult timp, facand cursa completa, pornind de jos si mergand pana la deltoid. E mult mai bine sa ne oprim la 90 de grade.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here